Usein kysyttyjä kysymyksiä ja vastauksia

Palautusohjeet

Ennen kuin palautat tuotteen, lue palautusehdot. Koska palautuksilla on suuri ympäristövaikutus ylimääräisten CO2-päästöjen muodossa, veloitamme palautusmaksun vähentääksemme tarpeettomia ostoja ja palautuksia. Vähennämme 6€ palautusmaksun hyvittäessämme rahasi hyväksytyn palautuksen yhteydessä.

  1. Siirry portaaliimme palautusta varten.
  2. Syötä tilausnumerosi.
  3. Valitse "Palautus"
  4. Valitse palautettavat tuotteet ja palautuksen syy.
  5. Valitse palautuksen toimitustapa.

    Valitsemasi toimitustavan perusteella saat:

    a) palautussetelin sähköpostiisi. Tulosta palautusseteli ja kiinnitä se pakettiin. Vie paketti lähimpään toimipaikkaan. Tarkista roskapostikansiosi, jos et saa palautusseteliä sähköpostitse.

    b) QR-koodi, joka lähetetään sähköpostiisi. Vie paketti lähimpään toimipaikkaan, jossa virkailija skannaa saamasi QR-koodin ja tulostaa palautuslomakkeen.

  6. Pakkaa tuotteet huolellisesti, mieluiten alkuperäispakkaukseensa.
    Huomaa, että jos vaate ei ole täysin myyntikelpoinen, menetetystä arvosta veloitetaan lisämaksu.

  7. Valmis!

Huomaa, että jos vaate ei ole täysin myyntikelpoinen, menetetystä arvosta veloitetaan lisämaksu.

Kun olemme vastaanottaneet ja hyväksyneet palautuksesi, saat pyydetyn hyvityksen (lahjakortti tai takaisinmaksu). Palautuksen käsittely voi viedä 3–5 työpäivää siitä, kun palautuksesi saapuu varastollemme.

Jos sinulla on kysymyksiä palautuksesta tai portaalistamme, ota yhteyttä asiakaspalveluumme, niin me autamme sinua.

Palautusohjeet Budbee Home Delivery & Box -palautuksia varten

Hyvä tietää: Kun teet palautuksen Budbeen kautta, et tarvitse erillistä palatusseteliä. Budbee huolehtii siitä noutaessaan pakettisi. Koska palautuksilla on suuri ympäristövaikutus ylimääräisten CO2-päästöjen muodossa, veloitamme palautusmaksun vähentääksemme tarpeettomia ostoja ja palautuksia. Vähennämme 6€ palautusmaksun hyvittäessämme rahasi hyväksytyn palautuksen yhteydessä.

  1. Siirry portaaliimme palautusta varten.
  2. Syötä tilausnumerosi.
  3. Valitse "Palautus"
  4. Valitse palautettavat tuotteet ja palautuksen syy.
  5. Valitse palautuksen toimitustapa.
  6. Pakkaa tuotteet hyvin, mieluiten alkuperäispakkaukseensa.

    Saat tekstiviestin Budbeelta, kun palautuksesi on rekisteröity. Tekstiviestissä on linkki, jonka kautta voit varata palautuksen.

    Huomaa! Jos valitset palautuksen Budbee Home Delivery -palvelun kautta, saat ilmoituksen heidän sovelluksessaan.

  7. Valmis!

Huomaa, että jos vaate ei ole täysin myyntikelpoinen, menetetystä arvosta veloitetaan lisämaksu.

Kun olemme vastaanottaneet ja hyväksyneet palautuksesi, saat pyydetyn hyvityksen (lahjakortti tai takaisinmaksu). Palautuksen käsittely voi viedä 3–5 työpäivää siitä, kun palautuksesi saapuu varastollemme.

Jos sinulla on kysymyksiä palautuksesta tai portaalistamme, ota yhteyttä asiakaspalveluumme, niin me autamme sinua.

Ennen kuin teet vaihdon, lue vaihdon ehdot.

  1. Siirry portaaliimme vaihtoa varten.
  2. Syötä tilausnumerosi.
  3. Valitse "Vaihto"
  4. Valitse vaihdettavat tuotteet ja tuotteet, joihin haluat ne vaihtaa.
  5. Syötä vaihdon syy.
  6. Valitse toimitustapa, jolla haluat lähettää takaisin vaihdettava tuotteen.

    Valitsemasi toimitustavan perusteella saat:

    a) palautussetelin sähköpostiisi. Tulosta palautusseteli ja kiinnitä se pakettiin. Vie paketti lähimpään toimipaikkaan. Tarkista roskapostikansiosi, jos et saa palautusseteliä sähköpostitse.

    b) QR-koodi, joka lähetetään sähköpostiisi. Vie paketti lähimpään toimipaikkaan, jossa virkailija skannaa saamasi QR-koodin ja tulostaa palautuslomakkeen.

  7. Pakkaa tuotteet huolellisesti, mieluiten alkuperäispakkaukseensa.
    Huomaa, että jos vaate ei ole täysin myyntikelpoinen, menetetystä arvosta veloitetaan lisämaksu.

  8. Valmista!

Kun olemme vastaanottaneet ja hyväksyneet vaihtosi, lähetämme uuden tilauksesi, joka sisältää valitsemasi tuotteen. Siitä kun palautuksesi saapuu varastollemme voi viedä 3–5 työpäivää, ennen kuin uusi tuote lähetetään.

Kun uusi korvaava tuote on lähtenyt varastoltamme, saat sähköpostiisi toimitusvahvistuksen, jossa on seurantalinkki. Sähköposti lähetetään ostohetkellä antamaasi sähköpostiosoitteeseen.

Jos sinulla on kysymyksiä vaihdosta tai portaalistamme, ota yhteyttä asiakaspalveluumme, niin me autamme sinua.

Vaihto-ohjeet Budbee Home Delivery & Box -palautuksia varten

  1. Siirry portaaliimme vaihtoa varten.
  2. Syötä tilausnumerosi.
  3. Valitse "Vaihto"
  4. Valitse vaihdettavat tuotteet ja tuotteet, joihin haluat ne vaihtaa.
  5. Syötä vaihdon syy.
  6. Valitse toimitustapa, jolla haluat lähettää takaisin vaihdettava tuotteen.

    Saat tekstiviestin Budbeelta, kun vaihtosi on rekisteröity. Tekstiviestissä on linkki, jonka kautta voit varata palautuksen.

    Huomaa! Jos valitset palautuksen Budbee Home Delivery -palvelun kautta, saat ilmoituksen heidän sovelluksessaan.

  7. Valmista!

Kun olemme vastaanottaneet ja hyväksyneet vaihtosi, lähetämme uuden tilauksesi, joka sisältää valitsemasi tuotteen. Siitä kun palautuksesi saapuu varastollemme voi viedä 3–5 työpäivää, ennen kuin uusi tuote lähetetään.

Kun uusi korvaava tuote on lähtenyt varastoltamme, saat sähköpostiisi toimitusvahvistuksen, jossa on seurantalinkki. Sähköposti lähetetään ostohetkellä antamaasi sähköpostiosoitteeseen.

Jos sinulla on kysymyksiä vaihdosta tai portaalistamme, ota yhteyttä asiakaspalveluumme, niin me autamme sinua.

Palautus 2 for 1 - kampanjan yhteydessä
Tarjoustuotteiden osittaisia palautuksia ei hyvitetä. Saadaksesi täyden hyvityksen tulee sinun palauttaa kaikki tarjoukseen sisältyvät tuotteet.

Palautus SETTI-tuotteiden yhteydessä
SETTI-hinnalla myytyjen tuotesettien osittaisia palautuksia ei hyvitetä. Saadaksesi täyden hyvityksen tulee sinun palauttaa koko paketti.

Palautus muiden kampanjoiden yhteydessä
Jos päätät palauttaa yhden tai useamman tuotteen kampanjatilauksesta, ei kampanja koske enää palautettavia tuotteita, eikä tarjousta voi uudelleen käyttää. Tarjous pysyy kuitenkin voimassa pitämilläsi tuotteilla.

Esimerkkejä tällaisista kampanjoista ovat alennuskoodit tai tilapäiset alennusmyynnit. Kun tilaus on tehty ja tarjous käytetty, ei alennusta voida enää uudelleen käyttää.

Kun olemme vastaanottaneet ja hyväksyneet palautuksesi, teemme hyvityksen pyyntösi mukaisesti (lahjakortti tai takaisinmaksu).

Huomaa, että voi viedä jopa 7 työpäivää, ennen kuin kuljetusyhtiö toimittaa palautuksesi varastollemme. Sen jälkeen voi viedä 3–5 työpäivää siitä, kun palautuksesi saapuu varastollemme, kunnes se on käsitelty ja hyväksytty.

Tavoitteenamme on, että asiakkaamme ovat tyytyväisiä meiltä ostamiinsa tuotteisiin. Kun tilaat verkkosivustoltamme, voit peruuttaa ostoksesi mistä tahansa syystä 30 päivän kuluessa tuotteen vastaanottamisesta. Jos päätät peruuttaa ostoksesi, sinun on palautettava tuote meille.

Palautukset
Sinun on lähetettävä tuote viipymättä ja viimeistään 30 päivän kuluessa tilauksen vastaanottamisesta. Vähennämme 6€ palautusmaksun hyvittäessämme rahasi hyväksytyn palautuksen yhteydessä.

Huomaathan, että saadaksesi täyden hyvityksen kaikkien palautettavien tuotteiden on oltava alkuperäisessä kunnossa, mukaan lukien etiketit, pakkaus jne. Alusvaatteiden palautuksia ei hyväksytä, jos etiketit on poistettu tai sinetti on rikottu. Huomioithan, että jos tuote ei ole täysin myyntikelpoinen, siitä veloitetaan lisämaksu menetetystä arvosta.

Kokonaan tai osittain käytettyjä lahjakortteja ei voi palauttaa.


Vaihdot
Jos haluat lähettää palautuksen ja vaihdon samassa paketissa, ota yhteyttä asiakaspalveluumme, niin me autamme sinua prosessissa.

Huomioithan, että jos tuote ei ole täysin myyntikelpoinen, siitä veloitetaan lisämaksu menetetystä arvosta.

Palautus 2 for 1 - kampanjan yhteydessä
Tarjoustuotteiden osittaisia palautuksia ei hyvitetä. Saadaksesi täyden hyvityksen tulee sinun palauttaa kaikki tarjoukseen sisältyvät tuotteet.

Palautus SETTI-tuotteiden yhteydessä
SETTI-hinnalla myytyjen tuotesettien osittaisia palautuksia ei hyvitetä. Saadaksesi täyden hyvityksen tulee sinun palauttaa koko paketti.

Palautus muiden kampanjoiden yhteydessä
Jos päätät palauttaa yhden tai useamman tuotteen kampanjatilauksesta, ei kampanja koske enää palautettavia tuotteita, eikä tarjousta voi uudelleen käyttää. Tarjous pysyy kuitenkin voimassa pitämilläsi tuotteilla.

Esimerkkejä tällaisista kampanjoista ovat alennuskoodit tai tilapäiset alennusmyynnit. Kun tilaus on tehty ja tarjous käytetty, ei alennusta voida enää uudelleen käyttää.

Jos vastaanotat viallisen tuotteen tai tuote on rikkoutunut käytön aikana valmistusvirheen vuoksi, autamme sinua mahdollisimman pian.

Kuluttajana sinun on reklamoitava virheestä kohtuullisessa ajassa heti, kun havaitset virheen. Kuluttajasuojalain mukaan kohtuullinen aika on 2 kuukautta.

Jos haluat tehdä reklamaation, toimi alla olevien ohjeiden mukaisesti.

  1. Siirry portaaliimme reklamaatiota varten.
  2. Syötä tilausnumerosi.
  3. Valitse "Reklamaatio"
  4. Valitse tuote, josta haluat tehdä reklamaation, reklamaation syy ja liitä kuvia viallisesta tuotteesta.
  5. Valitse haluamasi hyvitys (uusi tuote, lahjakortti tai takaisinmaksu).
  6. Heti kun asiakaspalvelumme on käsitellyt ja hyväksynyt reklamaatiosi, saat pyydetyn hyvityksen (yleensä 2–5 työpäivän kuluessa).
  7. Valmista!

Jos sinulla on kysymyksiä palautuksesta tai portaalistamme, ota yhteyttä asiakaspalveluumme, niin me autamme sinua.

Heti kun asiakaspalvelumme on käsitellyt ja hyväksynyt reklamaatiosi, saat pyydetyn hyvityksen (yleensä 2–5 työpäivän kuluessa).

Kun tilauksesi on lähtenyt varastoltamme, saat seurantalinkin sisältävän toimitusvahvistuksen sähköpostiosoitteeseen jota käytit tilauksen yhteydessä. Tarkistathan myös roskapostisi, sillä joskus sähköpostiviesti saattaa päätyä sinne.

Budbee: Pääset seuraamaan paketin toimitusta Budbeen appin kautta. Mikäli sinulla herää lisäkysymyksiä koskien paketin toimitusta tai et ole saanut saapumisilmoitusta, suosittelemme olemaan suoraan Budbeen asiakaspalveluun yhteydessä.

Etkö saanut sähköpostia? Ota yhteyttä asiakaspalveluumme täältä!

Paketin säilytysaika riippuu tilauksellesi valitsemastasi kuljetusyhtiöstä.

Posti: 7 päivää
Budbee Box: 7 päivää
DHL: 13 päivää

Noutamaton paketti palautetaan automaattisesti takaisin meille säilytysajan jälkeen ja sinulta kuluttajana voidaan veloittaa palautuskulut 9€.

Posti paketti

Budbee Kotiinkuljetus (iltaisin)

Budbee Box

DHL- express

Saadaksesi tilauksesi verottomaksi, voit tehdä tilauksen normaalisti Suomen sivuiltamme.

Jos teet tilauksesi arkipäivänä ennen klo 13.00, lähetetään se yleensä jo samana päivänä. Paketin vastaanottaminen voi kestää 1-5 työpäivää. Kun tilauksesi lähtee varastoltamme kuljetukseen, saat seurantalinkin josta voit seurata paketin toimitusta.

Valitettavasti tällä hetkellä meillä ei ole mahdollisuutta yhdistää tilauksia. Vaihtoehtona on lähettää asiakaspalveluumme tilauksen peruutuspyyntö, jonka jälkeen voit tilata kaiken uudelleen yhtenä tilaukselta.

Tässä tapauksessa suosittelemme aina olemaan suoraan Budbeen asiakaspalveluun yhteydessä. Helpoin tapa tavoittaa heidät on appin kautta.

Jos tilasit Budbee Boxilla, voit tehdä vain yhden palautuksen. Jos haluat palauttaa tilauksestasi lisää tuotteita myöhemmin, on sinun otettava yhteyttä asiakaspalveluumme saadaksesi uuden palautussetelin.

Jos tilauksestasi puuttuu tuote tai jokin tuotteista on väärä, ota heti yhteyttä asiakaspalveluumme seuraavien tietojen kanssa:

- Sähköpostiosoite, jota käytit tilauksen yhteydessä
- Tilausnumero
- Asiakkaan nimi
- Puuttuvan tuotteen tuotenimi ja/tai väärän tuotteen tuotenimi
- Kuva saamastasi väärästä tuotteesta sekä tuotepussista

Asiakaspalvelumme ottaa sinuun yhteyttä niin pian kuin mahdollista.

Jos olet tehnyt tilauksen etkä ole saanut tilausvahvistusta, pyydämme sinua ensin tarkistamaan roskapostisi, sillä sähköpostiviesti voi joskus päätyä sinne. Jos tilausvahvistus puuttuu edelleen, ota yhteyttä asiakaspalveluumme seuraavien tietojen kanssa:

- Sähköpostiosoite, jota käytit tilauksen yhteydessä
- Asiakkaan nimi
- Tieto siitä, että et ole saanut tilausvahvistusta

Budbee: Mikäli et ole saanut ilmoitusta paketin toimituksesta, suosittelemme olemaan suoraan Budbeen asiakaspalveluun yhteydessä

Valitettavasti emme voi jälkikäteen tehdä muutoksia tilaukselle. Jos olet tilannut väärän koon, värin tms., suosittelemme tekemään normaalin palautuksen ja uuden tilauksen.

Kotiinkuljetus/box:
Mikäli paketti on vaurioitunut vastaanottaessasi sen, tulee sinun ottaa yhteyttä suoraan kuljetusyhtiöön ja tehdä reklamaatio. Kun olet tehnyt sen, ota yhteyttä asiakaspalveluumme saadaksesi lisäapua.

Postin noutopiste:
Mikäli paketti on vaurioitunut noutaessasi sen noutopisteestä, on sinun kieltäydyttävä paketin vastaanottamisesta. Kuljetusyhtiö lähettää paketin takaisin meille jonka jälkeen ota yhteyttä asiakaspalveluumme lisäapua varten.

Seamless on tapa valmistaa vaate. Useimmiten kangas on ympäri ommeltu vähentääkseen saumojen määrää ja minimoidakseen kankaan ylijäämiä.

Itse kehittämämme Sweattech™-koostumus on suunniteltu siirtämään kosteus ja hiki pois keholta kankaan pinnalle, josta se haihtuu. Näin säilytät kuivan ja mukavan tunteen harjoituksesi ajan.

Haluatko tietää lisää siitä, kuinka pidät huolta ICIW-vaatteistasi? Napsauta tästä nähdäksesi vaatehuolto-oppaamme.

Oletko epävarma, kuinka pestä tietynlainen vaatekappale? Tarkista pesuohjeet tuotesivun tiedoista.

Valmistamme vaatteemme sekä Euroopassa että Aasiassa ja teemme tiivistä yhteistyötä toimittajiemme kanssa varmistaaksemme, että he noudattavat käytännesääntöjämme sekä korkeita sosiaalisia ja ympäristöstandardeja. Vuoden 2022 aikana siirrämme lisää tuotannostamme Aasiasta Eurooppaan ja jatkamme samalla työtämme olemassa olevien toimittajiemme kanssa varmistaaksemme, että kehitymme jatkuvasti yhdessä.

Tuotteet kuljetetaan sitten tehtailta Ruotsissa sijaitsevaan varastoomme – pääosin junalla ja laivalla mutta toisinaan tarvittaessa myös lento- ja maantiekuljetuksilla. Tavoitteemme on vähentää lentoliikenteen osuutta 2% kokonaisliikenteestä vuoteen 2025 mennessä.

Jos haluat lisätietoa tuotteistamme, tuotannostamme tai kuljetuksistamme kestävän kehityksen näkökulmasta, voit lukea lisää täältä.

Klikkaa tästä nähdäksesi naisten kokotaulukon.

Klikkaa tästä nähdäksesi miesten kokotaulukon.

Maksu suoritetaan Klarnan kautta, joka tarjoaa seuraavat maksutavat:

- Lasku, osta ensin, maksa myöhemmin
- Maksu suoraan pankkisi kautta verkkopankkitunnuksilla
- Korttimaksu
- Osamaksu

Näet täydet ehdot ja mahdolliset lisäveloitukset Klarnan verkkosivuilta täältä!

Alennuskoodi ei ehkä toimi seuraavista syistä:

- Alennuskoodeja ei voida yhdistää, ja siksi voit käyttää vain yhtä koodia kerrallaan
- Et voi käyttää alennuskoodia jo alennettuihin tuotteisiin
- Jos sivulla on vanha alennuskoodi ja haluat vaihtaa uuteen alennuskoodiin, sinun on tyhjennettävä evästeet/sivuhistoria ja ladata sivu sitten uudelleen
- Älä unohda napsauttaa "OK"-laatikkoa aktivoidaksesi alennuskoodisi
- Olet saattanut päästä toisen maan sivulle, jossa koodisi ei ole aktiivinen. Tarkista vielä kerran, että olet valinnut oikean maan vasemmanpuoleisesta valikosta

Jos mikään yllä mainituista tavoista ei auta, ota yhteyttä asiakaspalveluumme täältä!

Lahjakortti on voimassa vuoden sen myöntämisestä.

Huomaa, että lahjakortti lähetetään sinulle sähköpostitse osoitteeseen, jota käytit tilauksen yhteydessä.

Valitettavasti emme voi muuttaa jo tehtyä tilausta. Vaihtoehtona on lähettää tilauksen peruutuspyyntö asiakaspalveluumme. Mikäli tilaus voidaan/ehditään perumaan, voit tehdä uuden tilauksen lahjakortilla/koodilla.

Syötä koodi kassalla tilaamiesi tuotteiden alla olevaan kenttään, jossa lukee

"Lisää alennuskoodi"

Maksu jonka näet tilausta tehdessä, on aina ensisijaisesti katevaraus. Mikäli tilaamasi tuote on loppuunmyyty varastollamme pakkauksen yhteydessä, niin tilauksen summa korjataan automaattisesti. Mikäli valitsit maksutavaksi laskun, päivittyy se automaattisesti ja mikäli maksoit kortti/verkkopankkimaksulla, saat automaattisesti summan takaisin samalle tilille josta tilaus on maksettu.

Oletko unohtanut salasanasi? Ei hätää. Palauta salasanasi painamalla alla olevaa linkkiä.

Unohtunut salasana.

Voit kirjautua sisään klikkaamalla sivun yläreunassa olevaa kuvaketta. Käyttäjätunnuksesi on se sähköpostiosoite, jota käytit tilausta tehdessäsi.

Unohditko salasanasi? Klikkaa tästä.

Omilta sivuilta löydät tilauksesi, tuotevahtisi, lahjakorttisi ja toivelistasi. Myös palautuksen rekisteröinti tapahtuu Omilla sivuilla.

Täytä lomake täällä, niin vastaava osastomme on sinuun yhteydessä, mikäli yhteistyö on mahdollista.

Voit lähettää sähköpostilla support@iciw.com lyhyen kuvauksen itsestäsi, missä asut (maa) ja linkin sosiaaliseen mediaasi.